infolinia: (32) 258 64 51, 600 412 585

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz reklamacyjny znajdujący się na odwrocie karty gwarancyjnej lub formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go wraz z dokumentem zakupu do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

FHU Catom Tomasz Kaleta

ul. Mickiewicza 4

40-092 Katowice

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 0 32 2586-451, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie formularz odstąpienia i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

FHU Catom Tomasz Kaleta

ul. Mickiewicza 4

40-092 Katowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl